Anasayfa » , , » Adım Adım Komplo - izle Türkçe Dublaj

Adım Adım Komplo - izle Türkçe Dublaj


Tür: Macera Aksiyon , Gizem, Suç
IMDB Puanı: 5.8
///
Adım Adım Komplo 2009 yapımı gizem filmdir. Filmde, alıcıları gelişi güzel seçilmiş olarak gönderilen hediye bir esrarengiz telefonun oluşturduğu bir gizem hakimdir. Bu telefonun en önemli özelliği ise tüm sistemlerin haricinde bağımsız olarak çalışması ve bilgi sahibi olmasıdır. Hükümetler bu telefonu almak için birbiriyleriyle yarışmaktadır. 
Yapım: 2009 - abd
Yönetmen: Greg Marcks
Oyuncular: Shane West , Ving Rhames , Edward Burns , Martin Sheen , Tamara Feldman

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen izlediğiniz filmler hakkında fikrinizi paylaşın....

 
Destek : blog-dersleri | blog-dersleri | blog-dersleri
telif Hakkı© 2013. Güzel Bir Film İzle - Tüm hakkları saklıdır
Türkçe editleme tarafımızdan yapılmışdır -blog-dersleri- tasarım sahbi- Mas Template
barındırma Blogger